Referenciák, korábbi munkák és kedvencek

SzaVi Szövegírás

SzaVi Szövegírás

Blogolás, mind közül a kedvenc feladatom!

2022. november 15. - SzaVi

Szenvedélyesen szeretek írni. Folyamatosan keresem a lehetőségeket, hogy fejlődhessek benne, és minden opció közül a kedvencem a blogolás. Cégeknek és kisebb kommunikációs ügynökségeknek is szoktam blogtartalmat készíteni. 

pexels-pixabay-262508.jpg

A blog szinte kimeríthetetlenül sokrétű eszköz a szövegírók kincsestárában: támogathatja a közvetlen értékesítést, de márkaépítésre ugyanúgy megfelelhet, vagánykodásra és humor felvillantására, komoly ügyben gyors kommunikációra, profizmus megmutatására, szakértői pozícionálásra is alkalmas. Ha blogszöveget írok, mindig szem előtt tartom azt is, hogy a tartalom célközönségén túl - sokszor akár elsődlegesen - a Google keresőjének is készül az adott cikk, ezért SEO szempontokat is érvényesítek szövegíráskor. 

Párat megemlítve a legkedvesebb munkáim közül:

  1. Másfél éve én írom a HR Blog és az Álláskereső Blog tartalmait a Beck and Partners fejvadász cég számára, amelyeket rendszeresen szemléz a HRPWR.hu szakportál. 
  2. Az Alright Communications formáció tagjaként a szakmai tartalmakat is én készítettem a blogoldalra. 
  3. Két évig írtam én a Démonblokk VR szabadulószoba bevállalós, stílusos tartalmait. 
  4. Ahogyan a mondás tartja, a suszter cipője lukas, de ami késik, nem múlik, és hamarosan friss tartalmakkal bővítem a Magyar Kortárs Irodalmi Csekkolda nevet viselő saját blogomat is.

Az eszköz nagy rajongójaként bátran számolhatsz velem, ha blogtartalmak készítéséről van szó! 

süti beállítások módosítása