Meggyőződésem, hogy egy PR-es nem kizárólag sajtóval kell, hogy foglalkozzon, de tény, elmaradhatatlan eleme a repertoárnak. Az, hogy pontosan milyen témában, milyen formában és mely médiumot keresem meg, ezer és egy összetevő függvénye.
A 2022-es évből a szakmailag általam legerősebbnek ítélt sajtómegjelenések a következők:
A Beck and Partners és ügyfele, a Premium XL közös tematikus kampánya az ötvenévesnél idősebbek alkalmazása mellett, ennek keretében három részes cikksorozat elkészítése:
-
5 káros sztereotípia, amely nem igaz az ötven pluszos munkavállalókra
-
5 érv amellett, hogy ötvenévesnél idősebb munkavállalókat toborozzon
-
A hiteles munkáltatói márka a munkavállalók kiválasztásával kezdődik
Az iKont intelligens konténereket gyártó és forgalmazó iKont startup számára debütáló sajtókampány keretében egy iparági felmérést végeztünk a kommunikációs csapattal, a sajtóban több helyen megjelenő közleményt én írtam. Olyan felületeken értünk el megjelenést, mint a Magyar Építők, a Napi.hu és az Origo.
Emellett a HR és pszichológia témákra szakosodott felület, a HRPWR.hu rendszeresen átveszi az általam írt blogtartalmakat.
Minél nagyobb kihívás, annál jobban érdekel, mit tudnék számodra megsajtózni!