Referenciák, korábbi munkák és kedvencek

SzaVi Szövegírás

SzaVi Szövegírás

Közösségi média tartalmak készítése 2022-ben

2022. november 15. - SzaVi

Jelenleg kommunikációs vezető pozícióban dolgozom, így én jellemzően felügyelem - ötletelek, javítok és segítek -, ha közösségi média tartalomkészítésről van szó. Ezen felül azonban van igazi love projektem: a céges LinkedIn oldalak megismerése és fejlesztése. 

pexels-tracy-le-blanc-607812.jpg

Rendszeresen készítek szövegeket közösségi média oldalakra is, elsősorban Facebookra és LinkedInre. Közülük is kiemelkedik a Beck and Partners fejvadász cég LinkedIn oldalának menedzsmentje, amelyet kizárólag én végzek:

  1. a posztok szövegei mellett grafikákat is én készítek hozzá,
  2. az eseménynek valamennyi paraméterét én készítettem, alakítottam, 
  3. a havi LinkedIn hírlevél is egy az egyben az én munkám.  

Megbízás jelleggel készítettem LinkedIn cikket az intelligens konténereket gyártó és forgalmazó iKontnak is Túl a jutalom-büntetés tengelyen: te tudod, mi motiválja a dolgozód? és A szintezett kommunikáció nem csak az irodisták úri huncutsága címmel. 

Ha rövid, frappáns szövegek kapcsán segítségre van szükséged, egyeztessünk! 

süti beállítások módosítása